نظر Pegah برای کتاب صوتی برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)

برادران کارامازوف (با صدای سه بعدی)
Pegah
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
00
با توجه به نظراتی که خوندم انتظار بیشتری از کتاب داشتم. شاید هم سلیقه من نیست، نیمه کتاب هستم خیلی کسل کننده هست ….. به هر حال حتما تمامش میکنم و نظر قطعی خودم رو میدم …
هیچ پاسخی ثبت نشده است.