نظر ابوالفضل حاتمی برای کتاب صوتی نان و شرف

نان و شرف
فائزه قبادیان، سپیده جنیدی
۴(امتیاز ۲۷ نفر)
ابوالفضل حاتمی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
کتاب را تا آخر گوش دادم خیلی خوب بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟