نظر arsam bagrnezhad برای کتاب عشق در سال‌های قحطی

عشق در سال‌های قحطی
نگین پوراسلامی
۴.۱(امتیاز ۱۲۵ نفر)
arsam bagrnezhad
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
داستان قشنگی بود ولی تا نصف کتاب عالی بود نصفش خیلی تکراری و حوصله سربر بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟