نظر فرنوش گراوند برای کتاب و تنها باد میداند

و تنها باد میداند
فرنوش گراوند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
00
میتونم با جرأت بگم یکی از محبوبترین کتابهایی است که خوندم وبا تمام فصلهای کتاب ارتباط برقرار کردم این دومین کتاب ایمی هارمون است که خوندم وهر دورا دوست داشتم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.