نظر مجی برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
مت هیگ، محمدصالح نورانی زاده
۴.۶(امتیاز ۳۲۰۷ نفر)
مجی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
کتاب خوبی بود، ارزش یکبار خوندن (شنیدن) رو داره. فقط انتهای داستان یکم تکراری و قابل پیشبینی بود. لحن و صدای گوینده هم مناسب بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟