نظر ayna keshavarz برای کتاب صوتی سایه باد

سایه باد
ayna keshavarz
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
00
اگه نظرات اینهمه مثبت نبود همون اوایل کتاب رهاش میکردم! درسته غیرقابل پیش بینی بود و نسبتا جالب ولی نیاز نبود اینقدر طولانی و حوصله سربر باشه! در کل کتاب خوبی بود در واقع بد نبود!
هیچ پاسخی ثبت نشده است.