نظر Amirhesam Afshar برای کتاب صوتی فرار کن

فرار کن
Amirhesam Afshar
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
00
بنظرم هارلن کوبن خیلی قلم خوبی داره کنار جنگل واقعا قشنگ بود ولی این کتابش استثنا زیاد جالب نبود انگار همه پیچیدگی هایی که داستان داشت به خاطر سلیقه نویسنده بود و باور پذیری توش وجود نداشت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.