نظر زبیر سعیدی برای کتاب صوتی گروه محکومین

گروه محکومین
زبیر سعیدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
00
کتاب قابل تحسینی بود و جمله ی آخر رمان من رو به فکر فرو برد. مهمتر از همه که به عقیده ی من باید به آن اشاره کرد قدرت قلم، وسعت فکر و مهارت خوانش صادق هدایت در نقد موشکافانه اش است که در ابتدای کتاب در خصوص پیام کافکا عرضه کرد که خود میتوانست یک اثر ارزشمند و کتابی مستقل از صادق هدایت باشد که ای کاش اینچنین می بود، زیرا هم طولانی بود و هم بسیاری از رمانهای کافکا را صادق هدایت اسپویل کرده بود، مثلاً رمان محاکمه یا همان دادخواست از کافکا جزو لیستم بود که در آینده بخوانم که صادق هدایت قسمتهایی از این رمان رو اسپویل کردند. شاید میشد راوی این قسمت رو جداگانه در قالب یک کتاب صوتی به نام پیام کافکا به قلم صادق هدایت گویندگی میکردند.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.