نظر اسماعیل محمدی برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
اسماعیل محمدی
۱۴۰۵/۰۲/۲۸
کتاب خوب و آموزنده‌ای هست، و اینکه آخر داستان را به گونه‌ای در دو جهت تمام کرده... در کل پیشنهاد میکنم کتاب را گوش کنید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟