نظر mehrsana jahangiri برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
mehrsana jahangiri
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
00
بنظر من کتاب خوبیه و نشون میده که پشیمونی از گذشته چقدر بی فایدست چون جایی که الان هستیم حاصل بهترین انتخابهای ما بوده. پس دیگه به گذشته با اندوه و افسوس نگاه نکنیم ما در بهترین و زیباترین مسیر خودمون قرار داریم. البته اینم اضافه کنم که صدای راوی بسیار زیبا و آرامش بخشه و طول کشید کتاب رو تموم کنم چون وسطش خوابم میبرد😅
هیچ پاسخی ثبت نشده است.