نظر معصومه السادات حسینی برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
سوری رحیمی، سیما میرهادی زاده
۴.۲(امتیاز ۱۰۱۹ نفر)
معصومه السادات حسینی
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
دوست داشتم کتاب رو نگارش ساده وصمیمی، احساسات شخصیت ها خوب بیان شده بودو...
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟