نظر سیده عاطفه ایازی برای کتاب صوتی میوه خارجی

میوه خارجی
جوجو مویز، مریم مفتاحی
۴.۲(امتیاز ۱۸۰ نفر)
سیده عاطفه ایازی
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
کتاب خوبی بود از صدای گوینده خوشم می‌اید پایان خوب و دلپذیری داشت نه پایان لزوما شاد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟