نظر fahi برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
fahi
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
00
واقعا داستان پر از مفهومی بود و همینطور غمناک... گلی نقش اصلی این داستان سرنوشت خیلی بدی داشت همینطور مادرش... شنیدن این داستانو دوست داشتم و گیرا بود و کلی درس بهم داد و خوشحالم که وقتم تلف نشد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.