نظر دیانا برای کتاب سه‌شنبه‌ها با موری

سه‌شنبه‌ها با موری
میچ آلبوم، راضیه عبدلی
۴.۷(امتیاز ۲۹۴ نفر)
دیانا
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
کتاب فوق العاده ای بود متاسفانه من هرگز دوست و استادی مانند موری نداشتم اما از این کتاب لذت بردم صفحات پایانی غمگین بود ولی پر از نکات آموزنده یاد گرفتم و فهمیدم نباید اونقدر ها زندگی رو سخت گرفت 🕊🤍1405/2/24
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟