نظر Mahdikamali برای کتاب محدوده‌ی مرگ

محدوده‌ی مرگ
کاترین آردن، نگار شجاعی
۴.۳(امتیاز ۲۳ نفر)
Mahdikamali
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
کتابش بد نبود برای پر کردن اوقات بیکاری خوبه و زیاد ترسناک هم نبود شاید به خاطر اینکه برای نوجوانان نوشته شده ولی در کل از ۵ بهش نمره ۳ رو میدم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟