نظر علیرضا علیزاده برای کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش

خاطرات یک آدمکش
علیرضا علیزاده
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
00
کتاب جالبی بود، از اون دست داستانهایی که توصیفش سخته، درسته که داستان داره خیلی ساده خاطرات یک قاتل سریالی رو که آلزایمر داره روایت می کنه اما چنان فضای خاصی ایجاد می کنه و احساسی به خواننده میده که شاید کمتر کسی به زندگی به این شکل نگاه کرده باشه. داستان نگاهی ست از زاویه ای دیگر به زیستن، جان گرفتن و فرو رفتن در نیستی در کمال انزوا و تنهایی. باید خودتون بخونید و لذت ببرید.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.