نظر محمود حضوری برای کتاب صوتی آینه

آینه
محمود حضوری
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
00
روایتی شیوا، جذاب و شیرین از داستانی پرتکرار که سرگشتگی و دوری انسانها از خود و همدیگر را به زیبایی توصیف می کند. از نویسنده بلند ترین رمان ایرانی (استاد دولت آبادی)، انتظاری جز این نمی رود.... راوی بسیار زیبا احساس متن را تصویر می کند....
هیچ پاسخی ثبت نشده است.