نظر شارضا ترکاشوند برای کتاب صوتی مدیریت خشم

مدیریت خشم
ویلیام دویل جنتری، سعید گرامی
۴.۴(امتیاز ۴۱۷ نفر)
شارضا ترکاشوند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
کتاب خیلی خوبی بود من کلی چیزهایی نمیدونستم یاد گرفتم.. خدا خیرتون بده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟