نظر سهیلا برای کتاب صوتی آینه

آینه
سهیلا
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
00
بسیار برام جالب بود، فکر میکنم نویسنده اضطراب های وجودی را کاملا لمس کرده که چنین کتابی نوشته، به یاد نیاوردن نام شاید استعاره ای است که هویت اساسی ما در جامعه مدرن کم اهمیت شده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.