نظر Narges Hooshmand برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
Narges Hooshmand
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
00
داستان ایراداتی داشت مثلا اون زمانا مطلقه بودن رو انقدر راحت قبول نمیکردن سخت گیریای خیلی بیشتری داشتن ولی داستان واقعا غم انگیز بود نویسنده محترم چشمام کور شد بسکه گریه کردم کاش اخرشو اینجوری تموم نمیکردی به شدت غمگینه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.