نظر زینب برای کتاب آشیان هور و ماه

آشیان هور و ماه
آروشا دهقان
۴.۷(امتیاز ۱۲ نفر)
زینب
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
سلام به همگی جالب بود و هر دو جلد رو دوست داشتم با تشکر از نویسنده محترم و کتابراه
آروشا دهقان
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خوشحالم که دوستش داشتید و ممنونم که نظرتون رو برام نوشتید. 🌷
👋 سوالی دارید؟