نظر ندا صمیمی برای کتاب صوتی جادوی باور

جادوی باور
ندا صمیمی
۱۴۰۵/۰۲/۱۱
00
دوستش داشتم. سطح این کتاب بالا است، خیلی روان و واضح توضیح داده و درباره ی کارکرد ذهن و علم است و باور است ولی اینکه بخواهیم مطالعه کنیم تا آن را واقعا بپذیریم و بدانیم خیلی فاصله ی مطالعه و آزمودن و تجربه وجود داره.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.