نظر سید مسعود محمودی برای کتاب صوتی شیطان

شیطان
لئو تولستوی، سروش حبیبی
۴.۴(امتیاز ۱۱۵۰ نفر)
سید مسعود محمودی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰
این کتاب به تن دادن به غریزه برای فرار از عرف است ولی غریزه دیگر آن رودخانه پاک و زلال نیست بلکه مردابی ست که از تروماهای درونی تغذیه کرده و ممکن است بصورت یک هیولا در بیاد. تنها راه مقابله با تنگنای تمدن خود آگاهی ست ما محکوم به تمدنیم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟