نظر Yasaman Ahmadi برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
Yasaman Ahmadi
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
00
اولین اثری بود که از هاروکی موراکامی میشنیدم. با توجه به تعریف هایی که از این نویسنده شنیده بودم این کتاب رو شروع کردم. کتاب هرچند خیلی خوب خوانده شده بود، اما داستان پایان نامشخصی داشت.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.