نظر اعظم حاجی حسینی برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
اعظم حاجی حسینی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
00
سلام و ادب واقعا فوق العاده بود واقعا خوانش کتاب عالی بود خیلی لذت بردم و به عشق گوش دادن به داستان همه کارهایی که دوست نداشتم به نحو احسن انجام میدادم کتابراه ممنونم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.