نظر Faran Kamali برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
Faran Kamali
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
داستان های موراکامی را بسیار دوست دارم و قشنگ ترین لحظات کتاب تلفیق آن با موسیقی است. خوانش کتاب بسیار عالی است و از کتاب راه بسیار ممنونم.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟