نظر Fatemeh.h برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
Fatemeh.h
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
داستان زیبا و عمیقی بود، تکه ای از زندگی رو نشون میداد. روابط انسانی میتونن بهبود پیدا کنن و زندگی قشنگ تر بشه. گویندگی هم عالی بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟