نظر ماندانا عطایی برای کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

افسانه ماه و آفتاب
ماندانا عطایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
00
چقدر دلنشین بود سپاس از ماه آوا که زمان می گذرد واین قدر زیبا کتاب ها را روایت می کند حال آدم خوب می شود مثل مادر بزرگی مهربان و خوش ذوق که داستان روایت می کند سپاس از کتابراه 🙏🏻
هیچ پاسخی ثبت نشده است.