نظر آرش برای کتاب مخمصه انسان

مخمصه انسان
دیوید بناتار، نیما ایرج زاده
۴.۵(امتیاز ۴۲ نفر)
آرش
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
متاسفم برای مترجم کتاب. گوگل ترنسلیت خیلی بهتر ترجمه میکنه. پر از اشکالات قواعدی و دستور زبانی. خود موضوع کتاب جالب و قابل تأمل هستش، ولی ترجمه بسیار بسیار ضعیف بد هستش.
ابی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
دقیقا
حمید محمدی
۱۴۰۵/۰۳/۰۱
والا بخدا من با خوندن این همه نظر مثبت فک کردم مشکل از منه😅
👋 سوالی دارید؟