نظر نبات برای کتاب صوتی کیمیاگر

کیمیاگر
نبات
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
00
عالی بود با اختلاف زیباترین داستانی بود که گوش کردمش پیشنهاد میکنم اگه تاحالا این کتاب رو نخوندین حتما نسخه صوتی رو بگیرید و گوش بدین چون بعد از این حتما دنیا براتون جای قشنگ تری میشه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.