نظر ریحانه برای کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

افسانه ماه و آفتاب
ریحانه
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
00
خیلی خوب بود نقد،: جایی که نظر مردها و زنان را میگفت خیلی بد بود ای کاش نمیگفت. و آخرش جمع بندی بدی داشت هیچ دختری مادرش را به خاطر صورت زشت یا زیبا دوست ندارد. و آخرش که خورشید به خاطر اینکه پسر نزاییده بود ترک کرد خیلی بد بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.