نظر یاسمن رجبیان برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
یاسمن رجبیان
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
00
کتاب واقعا عالی پر محتوی، چالش برانگیز و آموزنده بودحال ادم رو خوب میکنه و نگاه رو به زندگی عوض میکنهولی پیشنهاد میکنم با صدای این گوینده گوش ندیدقدرت خوانششون خوب بود ولی فکر میکنن همش باید اخر کلمات و جملات رو بکشن تا مثل گوینده ها حرف بزنن، کلا حرف زدنشون منو یاد دختر قالیباف مینداخت، خیلی تصنعی میخوندن، حرف ل رو ن تلفظ میکنن، چ حیف که این کتاب قشنگ با صدای ایشون اعصاب خورد کن شده بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.