نظر پ.ر برای کتاب صوتی خدمتکار

خدمتکار
پ.ر
۱۴۰۵/۰۲/۰۵
00
داستان جالبی بود، اما از اواسط بخش اول صحبت های میلی، قابل حدس شد، تا حدی با تخیلاتی عجیب و بی جزئیات ماندن هفته آخر و ماشین میلی! اما داستان جذاب بود و باعث میل برای شنیدن ادامه داستان می شد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.