نظر فاطمه حاج حسینی برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
فاطمه حاج حسینی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
رمان جذابی بود. سبک داستانی نسبتا متفاوتی داشت و نویسنده سعی داشت در پوشش داستان مفاهیم عمیقی را انتقال دهد در کل پیشنهاد میشود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟