نظر لیلی برای کتاب صوتی آینه

آینه
لیلی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
00
با عرض سلام کتاب کوتاه جالبی بود. این نکته مهم رو فراموش نکنیم که تا زنده ایم، با هدف زندگی کنیم و به نقش خود در جهان هستی معنایی ببخشیم. ممنون از گویندگان محترم و کتابراه عزیز، با آرزوی موفقیت
هیچ پاسخی ثبت نشده است.