نظر sona haghighat برای کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش

خاطرات یک آدمکش
sona haghighat
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
00
کتاب جالبی. من خیلی دوست داشتم مخصوصا با صدای هوتن شکیبا. بعضی از کتاب ها قشنگی اش صدای گوینده اش چند برابر میکنه. به نظرم نویسنده خیلی خوب تونست داستان از ذهن یه بیمار آلزایمری تعریف کنه و داستان پبچش های خیلی قشنگی داشت. به نظرم نوسینده خیلی خوب نشون داد هر چه قدر هم حرفه ای باشی بتونی گناهان و اشتباهات بپوشونی آخر سر چرخ دنیا می چرخه و آدمی تاوان پس می دهد.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.