نظر فاطمه زارع برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
فاطمه زارع
۱۴۰۵/۰۲/۰۳
موراکی خالق نوشته های عمیق... صادقانه و کوتاه کتابی بی نظیر با صدا گذاری بی نظیر... ذهنتونو درگیر میکنه نوشته و گوینده ذهنتونو معتاد به شنیدن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟