نظر یاس عبدالرحیمی برای کتاب صوتی آبنبات دارچینی

آبنبات دارچینی
یاس عبدالرحیمی
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
00
کلا این مجموعه آبنبات ها حس خیلی خوبی به شنونده منتقل میکنن انگار عضوی از خانوادشونی و راوی هم واقعاااا قشنگ تعریف میکنه در کل دوست داشتنیه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.