نظر آرثئا برای کتاب صوتی افسانه ماه و آفتاب

افسانه ماه و آفتاب
آرثئا
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
00
داستان جالبی داشت... علاقه ی خورشید به ماه! من توی بعضی از افسانه های آسیای شرقی دیده بودم که از این علاقه صحبت میکردن و اینکه اونجا هم ماه نماد زنان بود و خورشید نماد مردان ولی تاحالا این داستان رو نشنیده بودم. همینطور ندیده بودم از ستاره ها به عنوان دختران ماه اسم ببرن برای همین نظرم جالب شد. صدای راوی هم دلنشین بود. ممنونم🤍
هیچ پاسخی ثبت نشده است.