نظر احسان حسن زاده امین برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
رمان جذابی بود و نمی‌دونم چرا منو یاد فیلم پالپ فکشن انداخت. خیلی جذاب شخصیت پردازی‌ها انجام شده و داستان برام جدید بود. در کل باید بگم لذت بردم
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟