نظر ملیحه حسینی برای کتاب صوتی و باز هم تنهایی

و باز هم تنهایی
ملیحه حسینی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
00
خوانش بسیار نامناسب و کاملا غیر حرفه ای گوینده باعث شد در مورد موسسه ناشر صوتیِ کتاب تحقیق کنم که چرا چنین استاندارد پایینی داره و دیگه کتابهای صوتیش رو گوش ندم داستان دارای ابهامات و دوری از واقعیت های سالهای مذکور بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.