نظر علیرضا عباسی برای کتاب صوتی کیمیاگر

کیمیاگر
پائولو کوئیلو، سونیا سینگ
۴.۷(امتیاز ۵۹۰ نفر)
علیرضا عباسی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
کتاب خیلی خوبی هست ادم رو میبره به درون داستان. واقعا لذت بخشه خوندن و شنیدنش. من هم کتاب کاغذی شو خوندم هم کتاب صوتی شو قبلا شنیدم و الان از کتابراه دوباره گرفتم واقعا عالیه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟