نظر علیرضا عباسی برای کتاب صوتی کیمیاگر

کیمیاگر
علیرضا عباسی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
00
کتاب خیلی خوبی هست ادم رو میبره به درون داستان. واقعا لذت بخشه خوندن و شنیدنش. من هم کتاب کاغذی شو خوندم هم کتاب صوتی شو قبلا شنیدم و الان از کتابراه دوباره گرفتم واقعا عالیه
هیچ پاسخی ثبت نشده است.