نظر سمیه توکلی برای کتاب بید مجنون

بید مجنون
عاطفه علی عوضی
۳.۵(امتیاز ۲۰ نفر)
سمیه توکلی
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
سلام کتاب خانم عوضی همش خوب بود جز این کتاب اصلا جالب نبود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟