نظر نفیسه مقدم پور برای کتاب صوتی جاسوس

جاسوس
نفیسه مقدم پور
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
00
کتاب، داستان بسیار جذابی داشت برا متنها نقدم به شیوه خوانش کتاب هست، خانم درخشش بیان و صدای بسیار شیوایی دارن ولی خیلی یکنواخت کتاب رو قرائت کردن و بعضی جاها بین گفته ها و خاطرات و قسمت های مختلف آدم گیج می شد و تمیز دادنش از هم کمی سخت بود.
هیچ پاسخی ثبت نشده است.