نظر نوشین قیام خواه برای کتاب صوتی کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
نوشین قیام خواه
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
00
کتاب زیبا پر محتوا و برای من مبحث جدید وعمیقی بود درباره زندگی های که فکر میکنیم اگر انها رازندگی می کردیم خیای خوشبخت بودیم. ولی مشخص نیست شاید بدتر یا ناراحت کننده تر از وضع فعلی باشد عالی بود روای عالی
هیچ پاسخی ثبت نشده است.