نظر غزاله بانی برای کتاب صوتی ناطور دشت

ناطور دشت
جی. دی. سلینجر، مریم صالحی
۴(امتیاز ۲۰۳ نفر)
غزاله بانی
۱۴۰۵/۰۱/۲۸
واقعا دوست داشتنی و زیبا بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟