نظر رایان برای کتاب فیلسوف کوچک 6: من دلیل دارم

فیلسوف کوچک 6: من دلیل دارم
شینسوکه یوشی تکه، رضی هیرمندی
۴(امتیاز ۳ نفر)
رایان
۱۴۰۵/۰۱/۱۹
نه فقط آموزنده نبود ک برای بچه‌ها چیزایی مثل دست توی بینی یا ناخن خوردن و سفسطه کردن و یاد می‌ده
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟