نظر آتنا برای کتاب صوتی پس از تاریکی

پس از تاریکی
هاروکی موراکامی، مهدی غبرایی
۴.۱(امتیاز ۳۳۶ نفر)
آتنا
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
کتابی جذاب و گیرایی پر از مفهوم که نیاز به تفکر داره باید تشکر کنم از افرادی که توی نظرات یه سری مفاهیم رو توضیح دادن به من که خیلی توی فهم کتاب کمک کرد
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟