نظر ابراهیم برای کتاب مکانیک خود باشید

مکانیک خود باشید
سعید فرامون
۴.۵(امتیاز ۵۳ نفر)
ابراهیم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
بدیش نبود زیادم کامل نبو دمختصر بیان کرده بود
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟