نظر مریم برای کتاب صوتی مغازه خودکشی

مغازه خودکشی
ژان تولی، احسان کرم ویسی
۴.۴(امتیاز ۲۴۵۰ نفر)
مریم
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
دوسش داشتم،، یاد گرفتم میتونم متفاوت از بقیه فکر کنم، قرار نیست همیشه شبیه خانواده یا دوستامون فکر کنیم، آزادانه نظرمون رو بگیم شاید بقیه با ما همسو شدن
هیچ پاسخی ثبت نشده است.
👋 سوالی دارید؟